Bloggen har aldrig varit närmare!

Hej svenskspråkiga delen av världen!

Nu är bloggen nära. I själva verket har den aldrig varit närmare. Det kommer att handla om det mitt öga ser men även det mitt öra hör. Genom detta till intet förpliktigande uttalande har jag behållit min konstnärliga frihet över denna blogg. Vilken dag som helst börjar jag…

Ja i själva verket började jag i och med detta. Men riktig fart tar det nog först när jag fått kläm på gränssnittet här. Känner mig för tillfället en aning förvirrad i mötet med tekniken här. MySpace känns så här långt oerhört mycket lättare att bemästra!

Jag återkommer!

Här och nu,

C

Ett svar to “Bloggen har aldrig varit närmare!”

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Kommentera

