Vilken dag!

Åter till denna regniga söndag 17 augusti 2008 efter den senaste historiska utflykten…

Vilken dag jag haft idag! Tyvärr en av de jobbigare på länge. Jag får garva åt eländet! Och så vädret… Regn, regn, regn… Och blåst. Idag kändes det verkligen som höst. Men det är det inte, än. Jag är övertygad om att vi har mer sommar att vänta innan hösten är här. För dem som inte fattat det än måste jag bara få påpeka att augusti är en sommarmånad!

Har noterat att mina gamla bloggar om Konsum i Liljeholmen från i höstas verkar ha fått en renässans… Det är många som läser dem just nu. Kanske hela personalstyrkan i Konsum Liljeholmen? Vem vet?

Då är det viktigt för mig att påpeka att det var mycket ironi och humor när de där bloggarna skrevs i höstas och jag hoppas verkligen att personalen inte tagit illa upp! Det var inte meningen. Jag har förståelse för att det varit och fortfarande är litet extra stökigt när Ica är stängt och trycket ökar. Det har också verkligen varit ”cirkus” en och annan gång på fredagar mellan 17 och 18 under den gångna vintern. No offence!

Kommentera

