Den sista maj

Det är en speciell dag idag…

Kommer hem efter att ha ätit en födelsedagsmiddag på stan med min gamle bästis. Konstaterade att det var 26:e gången vi firat ihop. Av det vänskapens frö som såddes våren 1984 har det vuxit upp ett stort vackert träd av vänskap. Det är en stor gåva. Jag är mycket tacksam.

Himlen är alldeles full av de vackraste färger i solnedgången denna kväll. Årets vackraste solnedgång bjuder naturen på lagom till den sista kvällen i maj.

Jag känner en viss frustration över att det jag själv upplever som årets vackraste månad nu är slut. Samtidigt. Vad kan jag säga? Så här blev det. Jag har gjort mitt bästa. Det var varit en väldigt dynamisk och intressant månad med många viktiga möten och lärdomar. En månad då jag snabbt närmat mig mina viktigaste mål just nu. En stark månad. En månad på väg vidare uppåt. En vacker månad.

Häggarna är på väg att blomma ut och syrénerna har fortfarande mycket att ge. Det är fortsatt makalöst vackert.

Och Kungens hemliga present till Daniel Westling är t o m så hemlig att Expressen har information om den… Bara en sån sak!

Och Clintan fyller 80 år.

Det är en speciell dag idag…

Kommentera

