Efter Ängsbacka, tropiska dagar och nätter i Stockholm

Första veckan på semestern tillbringade jag på Ängsbackas ”No mind”-festival i Värmland 2 – 7 juli; vädermässigt bästa festivalen hittills och deltagarrekord slogs med över 1 300 festivalbesökare.

Nu har jag haft några härliga lugna dagar då jag mellanlandat i Stockholm. Denna mellanlandning har sammanfallit med en härlig period av tropiska dagar och nätter. Ända sedan i lördags har temperaturen stannat över 20 gradersstrecket – dygnet runt. Mina tankar har gått till mitt besök i Egypten i februari.

Nu idag är det åter dags för en återkommande sommartradition, dags att besöka sommarpärlan Halmstad.

2 svar to “Efter Ängsbacka, tropiska dagar och nätter i Stockholm”

  1. HÄRLIGT att äntligen se ett inlägg från dig igen! Molkom … Värdshuset vid RV 63? Stora sjön på andra sidan riksvägen? Mangenbaden lite norröver?Själva Karlstad down-town?

    • Tack Bengt! Ja det har varit mycket på agendan senaste veckorna, men nu är jag här igen!
      Under mitt besök i Molkom hade jag också mycket riktigt äran att avnjuta såväl värdshuset vid RV63 som badet vid sjön på andra sidan riksvägen. Karlstad, däremot, passerade jag tyvärr bara med bil den här gången.
      Hoppas du har en härlig sommar! Vilken värme!

Kommentera

