Rättelse om omslaget till Lustans Lakejers nya platta ”Elixir”

Jag hade fel.

I ett tidigare inlägg här i bloggen berättade jag om Lustans Lakers nya platta.
https://japetus.wordpress.com/2011/01/04/lustans-lakejer-slapper-nya-plattan-elixir-med-mecenaters-hjalp/

Jag hade där lagt in en bild av det jag då uppfattat som det blivande omslaget till nya plattan, LL-loggan i rött på svart ormskinn. Det var ett effektfullt omslag som vi kanske får se i något annat sammanhang, kanske en singel?

Idag släpptes dock informationen på Lustans FaceBook-sida. Nu vet vi att det nya omslaget till ”Elixir” kommer att ser ut så här: 

Det ser utan tivel ut som ett riktigt nyromantiskt, ”åter till rötterna och essensen”-omslag. Bådar gott.

Jag ser verkligen fram mot att få införskaffa och lyssna igenom plattan. Inte vid en dator eller via ett par datorhörlurar, utan hemma i soffan i min egen stereoanläggning medan jag bläddrar igenom foldern och läser. Mitt lyssnarbeteende är fortsatt väldigt mycket 90-tal. Det är musikalisk njutning för mig.

Kommentera

