Dags att utlösa alternativplanen igen… Flyger söderut nu!

Med SMHIs prognoser och förra veckans regn i minnet utlöser jag nu ”alternativplanen” och sejfar upp, flyger ca 3,5 timmar söderut för en vecka med fokus på träning, mat, meditation, sömn, böcker, strandpromenader och garanterad ”shorts och t-shirt tillvaro”… Konceptet funkar och är beprövat… Vinst varje gång!

Flygnörden kan bekräfta att det denna gång blir en flight med Primera Air och då en Boeing 737-800. Det ser jag förstås som vanligt fram emot.


En Boeing 737-800 från Primera Air. Hon är snarlik sin konkurrent Airbus som jag flugit mycket med de senaste åren. Kul att prova klassiska Boeing igen!

Så här ser seating ut för en Boeing 737. Vet ännu ej var jag kommer sitta denna gång, men återkommer med det när jag tillbaka.

Tiden är nu så knapp att det bara blir några rader här.

Så här ser upplägget ut:
https://japetus.wordpress.com/2010/02/14/charter-retreat-halsoresa-pa-mitt-satt/

Nu åker jag!

Kommentera

