Numerologisk fredag, ettornas dag

Så var den då här, dagen då alla ettor förenar sig till sin största och starkaste position alltsedan den 11 november år 1111, som ju bevisligen var ett än mer förstklassigt datum…

Den 11 november 2011 är också ett numerologiskt intressant datum: 11-11-11… Ska Jorden gå under eller handlar det mest om att vi får ett onormalt stort tillskott av nygifta och förlovade i o m dagens datum? Låt oss hoppas på det sistnämnda!

4 svar to “Numerologisk fredag, ettornas dag”

  1. Vi lämnar fiskarnas tidsålder och går in i vattumannens! 🙂 En tid av kärlek och förståelse och vänskap. Alla bröllop är en bra början på det, tycker jag.

    • Jag håller med dig min vän! Och jag som är vattuman har inte riktigt hängt med här måste jag erkänna… Måste följa upp detta!

      • Yoganörderi. 😉 Hade inte vetat det själv om jag inte fått det berättat för mig under utbildningen.

        Men den dawning of the age of aquarius som det sjungs om i underbara ”Aquarious” från ”Hair” är slut nu. Gryningen är över – dagen är här.

      • Jag får ju litet input då och då från den alternativa världen genom att jag nästan har en hel fot i den genom alla dem jag känner som har båda fötterna där 🙂 Men jag trodde the age of aquarius drog igång redan i slutet på 60-talet, hippieeran då filmen gjordes. Men det är alltså förs nu den börjar…

Kommentera

