Ett Gott Slut

Efter ytterligare datorkrångel hemma som avhjälpts så sent som igår har jag åter en fungerande pc. Detta till trots skrivs denna korta blogg på min iPhone.

Så kom den igen, årets sista dag, och med den kom också den första riktiga vinterkylan i år. Detta år då det liksom aldrig kunnat bli vinter.

Jag ser fram mot en stillsam nyårsmiddag och ett lugnt firande ikväll.

Imorgon ser jag fram mot nyårskonserten från Wien, en återkommande nyårstradition för mig.

Med detta korta och och ytterst opretentiösa inlägg rundar jag av bloggåret 2011. Jag ser fram mot årsrapporten från WordPress som kanske kommer redan imorgon?

Det blir intressant att få återkomma om den här och stämma av året som gick. Det finns en del att kommentera.

Men nu… Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt 2012!

Ps: jag tror vi kan avfärda Maya-indianernas olycksbådande profetior och se fram mot ett riktigt gott nytt 2012!

Kommentera

