Ett Gott Nytt År 2012!

Så har det nya året kommit med våldsam fart och redan hunnit bli nästan två veckor gammalt!

Jag hade tänkt att skriva en liknande årssammanfattning som den jag gjorde förra året, men har inte hunnit. Såväl privatlivet som arbetslivet är litet för hektiskt just nu. Nån form av sammanfattning kommer dock att dyka upp här, troligen i helgen.

Jag har också valt att inte publicera WordPress årssammanfattning denna gång för att den helt enkelt var så mycket sämre presenterad än förra året. Det gick inte längre att göra några intressant sammanfattande jämförelser mellan åren.

Dock tydde i alla fall siffrorna på att jag kunnat notera en trafikökning med nästan 75% från 2010 till 2011. Jag kan notera 77 000 besök på bloggen för 2011 och det måste jag verkligen känna mig nöjd med.

Större delen till förklaringen beror dock på en för mig ganska oviktig blogg jag skrev i början av året om att flyga med ”Airbus A330” till Phuket i Thailand. Jag la in en bild av sittplatsernas fördelning i kabinen och denna blogg i sig har nu lästs av drygt 20 000 personer. Smått hysteriskt!
https://japetus.wordpress.com/2011/01/26/med-airbus-a330-200-till-thailand/

Det är också trevligt att läsa att den webbplats som levererat mest trafik till mig, näst Google och FaceBook, är min vän MrsDatas blogg!


Förra årets mest populära bild, en Airbus A330 på Phukets flygplats. Svenska folket drömmer sig bort…

2 svar to “Ett Gott Nytt År 2012!”

  1. Det är för att du är så himla bra!🙂

Kommentera

