”Big things have small beginnings…” Prometheus fullängdstrailer

Marknadsföringsmaskineriet kring Ridley Scotts haussade prequel till Alien – Prometheus – rullar vidare.

Efter flera teasers har nu fullängdstrailern till Prometheus kommit.

Det ser mycket storslaget och inte så lite skrämmande ut. Stort, mörkt, episkt. Känns som att Scott skapat en riktigt läskig skräckstämning i mötet med den utomjordiska kulturen och dess gigantiska lämningar.

Kan knappt bärga mig till premiären i juni…


Tidigare bloggat om ”Prometheus”:

https://japetus.wordpress.com/2012/01/16/prometheus-fore-alien/

4 svar to “”Big things have small beginnings…” Prometheus fullängdstrailer”

  1. Har bara kollat på ett par teasers hittills, vete tusan om jag törs kolla på hela trailern…
    Ett otyg med trailrar idag är att de tyvärr allt för ofta avslöjar för mycket av filmerna. De ska reta sinnena, inte mätta dem!

  2. Ja jisses – jag blev nästan lite rädd bara av trailern. Ser läskigt ut. I like! 😀

    • Ja jag tror den kommer vara riktigt läskig… De verkar ha skapat en form av psykologisk skräckstämning i kontakten med det okända, den okända civilisationen. Nånting som också funkar väldigt bra med mig, skrämmer mig rejält…

Kommentera

