Zzajs samling 2012 lagd till samlingarna

I januari förra året bloggade jag om att Zzaj hade en ny samling på gång, till försommaren i juni kom nya singeln ”Så länge vi andas”.

Zzaj lyssnade på sina lyssnare innan man satte ihop mixen och jag är nöjd med resultatet i form av den samling som släpptes i slutet av mars i år.

För mig var det dock inga nyheter på plattan eftersom jag redan hört alla låtarna tidigare.


Zzaj: Samling 2012 med (i vanlig ordning) smakfullt omslag av Joel Berg

Det nya spåret på plattan recenserade jag förra året när singeln kom:
https://japetus.wordpress.com/2011/06/09/sa-lange-vi-andas-fran-simply-red-till-zzaj-tur-och-retur/

Vi kan nog räkna med att det kommer mer nytt material. Men långsamt och värdigt. Billy och Anna jobbar på i sitt eget tempo. Men resultatet är fortfarande bra.  Ser fram mot mer av den varan!

Kommentera

